İade Koşulları

www.ersamed.com.tr web sitesinden satın aldığınız ürünle ilgili olarak, garanti ve iade koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Ürünün ambalajında ve/veya kendisinde hasar söz konusuysa veya ürün eksikse kargo firmasının personeline tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.

Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması durumları  garanti ve iade kapsamı dışındadır.

Genel olarak, satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, fatura tarihinden itibaren onbeş (15) takvim günü içerisinde teslim aldığınız şekliyle ve ürün faturası ile birlikte firmamıza iade edebilirsiniz.

Ürünün fatura tarihinden itibaren 15 günlük süre içerisinde firmamızla 0 (850) 441 0377 numaralı destek hattımız üzerinden irtibata geçip satın almış olduğunuz ürünü iade etmek istediğinizi belirterek, firma temsilcimizden söz konusu iade işlemine özel kargo gönderi numarası almanız gerekmektedir.

İade edilecek ürünlerin orijinal kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

ersamed.com.tr'nin bazı kategorilerinde satılmakta olan ürün ve hizmetlerin doğası gereği farklı iade koşulları uygulanabilmektedir. Ör: Sarf Malzeme grupları…

Bireysel müşterilerimizin iade etmek istedikleri ürünle birlikte satış faturasını tarafımıza göndermeleri gerekmektedir.

Kurumsal müşterilerimizin iade etmek istedikleri ürünün satış faturasına istinaden firmamız adına düzenleyecekleri iade faturasını tarafımıza göndermeleri gerekmektedir. Düzenleyecekleri iade faturasının üzerinde ürün bilgileri, satış fiyatı, miktar, vergi gibi bilgilerin satış faturasındaki bilgilerle uyuşması çok önemlidir.

Yukarıda belirtilen şartlara uyulmaması ve üründe ve/veya ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanım izleri ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.

Şartlara uygun olarak iade edilen ürünün tarafımıza ulaştığı tarihi takip eden üç (3) iş günü içerisinde satış bedeli müşteriye iade edilir. Para iadesi müşterinin firmamıza ödeme yaptığı aynı kanal üzerinden gerçekleştirilir. Buna göre;

Müşteri ödemeyi banka havalesi (veya EFT) ile gerçekleştirdi ise para iadesi müşterinin transferi yapmış olduğu hesabına geri iade edilir.

Müşteri ödemeyi kredi kartıyla gerçekleştirdi ise kredi kartı ödeme işlemi firmamızca iptal edilir. Bu andan itibaren satış bedelinin müşterinin kredi kartına iade süreci müşterinin kredi kartı bankasının inisiyatifinde olup, sürecin tamamlanması 1- 5 iş günü sürebilmektedir.

Ürünün iadesi için ürün veya hizmetin kusurlu olması şartı aranmaz. Ancak iade sebebi ürünün kusurundan kaynaklanmıyorsa, kargo harcamaları mahsup edilerek satış bedeli iade edilir. Mahsup edilen rakam ayrıca fatura edilir.

Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, Garanti Koşulları uygulanır.

 

Garanti Koşulları

Cihazın kullanım kılavuzunda belirtilen kullanım hataları dışında bir nedenden arızalanmış olması ve garanti kapsamı içerisinde olması durumda verilen hizmetten hiç bir ücret talep edilmez.

Arıza bildiriminizin tarafımıza ulaşmasını takip eden 24 saatlik süreç içerisinde arızalı cihaza firmamız mühendisleri tarafından müdahale edilir.

Garanti kapsamında olan ürünlerimiz, parça değişimi durumu hariç, 72 saat içerisinde tamir ve/veya bakımı yapılarak tekrar hizmetinize sunulur.

Garanti kapsamında olup, 72 saat içerisinde çözülemeyecek tip arızalarda, kullanımınıza yedek cihaz ücretsiz olarak temin edilir. Garanti kapsamında olmayan arızalarda yedek cihaz temini ücret karşılığında yapılmaktadır.

Ampul, batarya, kablo ve benzeri tüketilebilir malzemeler garanti koşulları kapsamında değildir.

Cihazların garanti kapsamı dışında olduğu tespit edilmiş ise tarafınıza tamir ve bakım işlemlerini kapsayan fiyat teklifimiz iletilir. Fiyat teklifimiz onaylanmadan tamir işlemine başlanmaz. Fiyat teklifimiz 30 gün süre ile geçerlidir. Bu süre zarfında teklifin onaylanmaması durumunda söz konusu arızalı cihaz tarafınıza geri iade edilir.

Garanti dışı arızalı ürünlerin değişimi veya arıza giderilmesi, müşteri onayından sonra yapılır.

Arızalı ürünler üzerinde yer alan yazılımların lisanları ile ilgili sorumluluk tamamen müşterilerimize aittir.

Gönderilen arızalı cihazın kargo ve paketleme işlemlerinden tamamen müşterilerimiz sorumludur.

Garanti kapsamı dışında gerçekleştirilen işlemlerde, bakım ve onarım işçiliğimiz 6 ay, yeni parça temini ile yapılan tamir işleri de 1 (bir) yıl süre ile firmamız garantisi altındadır.

Garanti kapsamında olan cihazlarda garanti koşulları dahilinde değerlendirilen arızanın iki defadan fazla tekrarlanması durumunda, söz konusu cihaz, üçüncü kez tamir girişiminde bulunulmaksızın yenisi ile değiştirilir.

Ürün Bilgi Bankası

Garanti ve İade Koşulları

Telefonla canlı destek almak için 7/24 arayabilirsiniz...

0 (850) 441 0377

İletişim

Tel:  0 (232) 330 2643  Faks:  0 (232) 330 2546

E-Posta:  info@ersamed.com.tr

Adres:  Bornova / İzmir

  • Sizi Arayalım
  • Çalışanlara Özel
  • Bayilere Özel
  • İş Başvuruları
  • Aylık Haber Postası
  • Vaka Çalışmaları
  • Deltex e-Learning
  • Bilimsel Çalışmalar
  • Garanti Koşulları
  • Nasıl Kiralarım?
  • Demo Talebi Oluşturun

Bizi Takip Edin

  • Servis Talebi Oluşturun